Ångest.........

Jag har ångest..
Vet inte varför...Eller jo.........

Vill så mycket.. Orkar så lite..

Varför har jag sånt hetsigt humör?
Varför kan inte jag vara lugn och harmonisk?
Med en massa tålamod??

Jag har ont.. Mina psoriasisfläckar gör ont...

RIKTIGT ont...
Händerna är värst just nu..
Knäna ser ut som fan, och armbågarna är inte heller vidare vackra...

Kliar...

För att inte tala om öronen!!
Hörselgångarna är smockfulla med psoriasis..
KLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Brukar vaxa mina fläckar faktiskt!
För att fjälla av, och det brukar ge ganska bra resultat...

Nä, dags att göra lite nytta.
Och hoppas på att min ångest ger sej..

Kommentarer
Postat av: Diffe

Stoooooooooooooooooooooooooooooooooooor kram!

2007-04-20 @ 05:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0