Semester.......

Sitter här hemma hos C och bara njuter!!
Vädret är underbart, solen skiner, jag blir bortskämd med mat och gott sällskap!!
Jag är bara....Jag helt enkelt... Inga krav, inga måsten..

Var tvungen att komma hemifrån, få ett andrum..Jag älskar min familj, men ibland blir jag tokig..Känns som att jag bara svämmar över..
Humöret har inte varit på topp direkt..

Vresig och sur för allt..
Kort stubin, på gränsen till obefintlig..
Men nu laddar jag batterierna..
Kelat med hästarna.. Hennes häst D är ju bara underbar!
Vacker som en kung, en utstrålning som en grekisk gud!!

Ser fram emot morgondagen då jag ska få träffa fler underbara skåningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0