SOL!!!!

Vilket underbart väder det har varit idag!!
Solen sken, fåglarna kvittrade...
Det enda smolket i glädjebägaren var att jag var tvungen att jobba...

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om, och for sen ut till huset för att eventuellt göra lite nytta..



Rev lite innerväggar, innan jag gjorde mej illa... Fick en smäll av kofoten på mitt vänstra pekfinger... AAAAAAAAAAAAAAJ!!

Gav upp och tog med mej Lucas till hästen en sväng!
Pino var så mysig!! Tog in honom och borstade av honom så jäkla mycket fällpäls!!!!

Longerade honom i paddocken, och han var så duktig!!
Måste ju bygga upp en jävla massa muskler på honom...
Han har tappat en hel del nu över vintern, men ändå inte så mkt som jag var rädd att han skulle tappa...

Ser fram emot en arbetsam dag i morron!!
Jobbar 8-14 och sen 20-23...Och däremellan ska jag ut till huset och slita lite!

Tack för mej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0