Helgdagarnas annalkande..

Gör mej liiiiite frustrerad..
Så mycket man ska hinna med!!
Men vem har bestämt att man ska stressa fram julkänsla, adventspynt och allt annat krabb??

Socialstyrelsen rekommenderar;
Stressa gärna så mycket som möjligt fram till jul. Tag sedan i akt den ångest som kommer efteråt i och med alla julklappar som man inte köpte?
All mat man INTE lagade??

Nä, fy sjutton....
Sitter och tittar på min gigantiska tvätthög..
Mina dammråttor som har en tendens att föröka sej extra snabbt emellanåt..

Så mycket att göra och så lite tid.


Men vart tar tiden vägen?
Det är inte lång tid kvar till jul..

Tänk om allt hände i tid som det skulle??
Jaha, vart gör jag av allt?
Hur ska jag packa?

Ehhhh...
Testa att flyttpacka i samband med julens inträde...
Ehhhh..

Jättesuck..

Nä, jag tar tag i min gigantiska tvätthög....
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0