Surskallen..

Jupp, det är jag det..
Det är något fel på mitt humör tror jag..

Jag är extremt känslig, reagerar på minsta lilla..
Beter mej på ett ytterst märkligt sätt..
Som en hormonstinn kossa..

Funderar på vad jag ska göra åt det..
Kan jag göra nåt åt det??
Jag kan inte stänga in alla känslor och trycka ner..
Jag funkar inte så..
Jag får fortsätta fundera på det..

Ska ta ett jätteryck nu.
Har en hel del att ta itu med nu, och jag har skjutit på det lite för länge nu...


Sista julpyntet, lite julgardiner och så...

Kommentarer
Postat av: Prosit

Du behöver nog explodera. Mina explosioner brukar ge samma symptom. Slutar med att jag bryter ihop, skriker eller gråter, oftast det senare. En kvart senare är allt som vanligt. För mycket känslor i en och samma kropp...

kram på du

2007-12-24 @ 01:29:15
URL: http://prosit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0