Trött i kroppen...

Så skönt att vara trött fysiskt!!
Känns att man gör nåt på dagarna..
Eftersom jag i vanliga fall, på mitt jobb, inte gör så mycket fysiskt ansträngande, så är det skitskönt att trötta ut kroppen som jag gör nu!!

Dagarna går, och vi kommer sakta men säkert framåt med huset.
Vi har nu börjat på med att tilläggsisolera inne, men blir lite hindrade av småsaker...

Det är skönt att klappa på utav  fan med hammaren när man är lite småförbannad!!
Visualisera nåt man är arg på , och så klappar man till med hammaren!! Hehehehehehe!!

Golven i Lucas rum och i vårt sovrum är nu riktade!!
Bara resten kvar!!

Och Jenny min vän, tack för livstecknet idag!!
Nu kan jag vara lugn!!
*kramar om*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0