Besvikelse....

Jag har en känsla av utanförskap...
Att jag inte når in....

Vad gör jag för fel?
Jag duger till en del grejer, men sen kan man skita i vad jag önskar...
Man ger och ger och ger till en del, och de tar och tar och tar...
Men man får inget tillbaka...

Ska jag sluta ge?
Börja bara ta?

Men det är ju inte jag?
Jag ger och ger...

Tankarna snurrar i skallen...
Får ingen rätsida på dom...

Men jag tror inte att jag vill det heller..


Just nu känns det som att det mesta går emot mej...
Motigt på jobbet, motigt med kollegorna, iaf en del av dom som verkar ha gått och snackat OM mej...
Men det kan jag tala om , att det har dom inget för!

Jag bryr mej inte! Jag skiter i dom!
Jag har inget gemensamt med dom satmarorna!! Jag stänger av deras negativitet!


Nä, nu har jag gjort mej av med lite negativitet!

Jag tar ett djupt andetag och fokuserar på att ta denna dag som den kommer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stå på dig vännen, och glöm inte att du är BÄST!!
Att bara ge...det, funkar inte i längden.
Så, nu får du allt ta och vända på det ;).
Säg till om det är något jag kan göra, om så bara lyssna. Du vet var jag finns, och hur mycket du betyder för mig.
*KRAM*

2007-06-18 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0