Jag, ett pucko...

Japp, jag är ett riktigt pucko!
Jag far omkring som en skottspole hela tiden, och gör alltid allt för alla andra...
Jag kör slut på mej själv i min framfart för att vara till lgas för alla andra..

Men nu får det vara slut på det!
Jag kommer rasa som ett korthus om jag inte bromsar NU!!!!

Jag vill härmed rikta ett stort tack till min bästaste vän Camilla, som idag gav mej orden rakt ut..
Jag vaknade verkligen till kan jag säga!

Så efter mitt extrapass inatt på jobbet tänker jag ta det liiiiiiiiiiiite lugnt kan jag säga!

En veckas arbete kvar innan  semestern, som för min del innehåller mestadels renoveringsarbete...*visslar oskyldigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0