Lyckokänsla!!

Tisdag idag, snaaaaaaaaaaaaaaaaaart semester...

Har en vän som skrev i sin blogg om detta med att vara en reservvän...
Jag känner precis på samma sätt...
Har gjort i måååååååååååååånga år..

Hur kommer det sej egentligen att man bara duger åt en del just som reserv??
Jag finns ju 365 dagar om året??

Men, men, jag är den jag är, och jag vet vilka RIKTIGA vänner jag har!!
Vänner som bryr sej om mej jämt!
Och jag värderar er otroligt högt!!

Camilla;

DU underbara människa, du finns där för mej, och jag finns för dej!


Jenny;

Jag saknar ord!!
Vi är mer lika än jag nånsin kunnat ana!!
Du finns där med dina visa ord, ditt underbara skratt!!
Säg vad jag kan hjälpa dej med, och jag fixar det!!

Carina;
Min raraste syster yster!!
Det får inte gå så långt mellan visiterna!!
Pallra dej upp hit snart, och stanna gärna liiiiiiiiiiite längre!!

Maggie;
Min "nyadopterade" syster;
Du får mej verkligen att gapskratta!!
Puss på dej!!



Ni övriga, som jag verkligen hoppas att ni vet vilka ni är, jag säger bara;

Jag finns för er, och ni finns för mej!



MEN!!!
Ni energivampyrer, som utnyttjar min snällhet,




FAR ÅT HELVETE!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men underbaraste vän!
KRAM!
Tack för att du finns :)
*puss på näsan*

2007-07-04 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0