Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt....

Tisdag förmiddag...Solen verkar ha återvänt, och lyser vackert ute...
Men jag har ett hus som är i behov av sanering, så jag håller mej här inne ett tag...
Konstigt är att jag liksom bara fastnar framför datorn hela tiden......*visslar oskyldigt*

Var ut och red igår. På islänningarna..
Lite märklig känsla att rida en häst som snabbt blir trött...Jag är ju liksom van vid en häst som konstant blir piggare och piggare ju längre man rider!!!*skrattar*

I förrgår började vi snickra upp råspont på väggarna i huset, och igår gjorde vi ännu mer!

Det är så fantastiskt roligt att bygga upp!!
Och med råsponten känner jag verkligen att jag kan slita lite!!
Jag bär virke och sågar och sätter upp, och maken spikar med spikpistolen!
JAg är visst lite snabbare än honom, så jag kör som fan!!!*asgarv*

Nä, tvätten väntar...


Ett stort tack till mina RIKTIGA vänner där ute som verkligen finns för mej när jag är grinig!!
Puss till Jenny, Camilla, Carola, och en hoper till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0