JÄKLA SOCKER!!!

Hej , jag heter Mie och jag är sockerberoende...


VA???
Vaddå sockerberoende??
Tittade på ett program på tv....
Hon var sockerberoende...
Jag är precis likadan...Fast jag käkar ju INTE rulltårta till frukost liksom....


Det är ju socker i precis allt ju!!
Likadant vad gäller maken och hans laktoskänslighet...
Inte smidigt när man inte är van att leta upp dessa nya produkter....

Men jag måste på nåt vis bli av med mitt sockerberoende...
Innan dess kommer jag inte att gå ner ett gram i vikt..

Jag måste lägga om mitt liv vad gäller kosten...
Men hur lätt är det för en människa som avskyr att laga mat, och lätt skulle kunna leva av pasta 7 dar i veckan??



Det är ju socker i nästan allt ju!!
Nä, dags att fundera på att börja med att laga mat...
Ska nog grilla kanske??
Hrmmm...   Det klarar ju t o m jag av.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0