Torsdag tror jag??

Herrejäklars!!
Vad tiden går fort!!
Det var ju fredag alldeles nyss???


Eller??

Vem drar fram klockan??

Idag har jag att göra...
Hemma för vård av barn..Lucas är jättesnorig!!
Då är det ingen hit att släppa iväg honom till dagmamman...

Vi ska hämta mer virke idag, vi ska in till stan och handla....
Kylskåpet är tomt igen...VEM TÖMMER MITT KYLSKÅP??


Måste gå troll i mitt hus..
Jag menar...
Jag städar och städar och inget händer!!!!
Jag tvättar och tvättar, men lik förbaskat verkar inte min tvätthög krympa!!

Jag handlar och handlar, men lik förbaskat är kylskåpet tomt!!!


Vad är det som pågår???
Nä, jag ska nog börja med att se till att sonen klär på sej, sen blir det frukost, sen är det dags att fara!

Ska ta ett kik på hur min altan ser ut idag..
Tvättade den med högtryckstvätten igår, och det var ganska välbehövligt...

Nä, dags att sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0