Det har brutit ut nu...

Japp..
Nu har det brutit ut..


Vad??




Den stora tokigheten... Shocked

Tog med mej hunden och gav mej ut för att gå stavgång...
Bara en sån grej liksom..
Vem fan tar med sej hunden för att gå stavgång??

Detta ÄR förenat med livsfara!!
Särskilt om hunden är kopplad..


Stackars hund!!
JAg menar... Hur måmga gånger fick han en smäll av en stav??

Ja, naturligtvis inte med flit....
Men med tanke på hur klantig hans matte är liksom...... Rolling Eyes


Sen går man ju inte, om man heter Mie vill säga, på grusvägar och andra normala underlag...
Närå, ut mitt i spenaten bland buskar, tomtar och troll...

Det blev blött om fötterna kan jag meddela...

Så jag blev alldeles svettig, blöt om fötterna och har barr innanför kläderna...

Hunden?
Jo, han sover nu kan jag meddela..

Han är nog mer övertygad än nånsin att hans matte är knäpp.....


Men nästa gång jag ska ut och gå stavgång, då ska jag gå på vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0