Förbaskade hormoner...

Det verkar som att jag inte blir bättre än så här nu i  min psoriasis..
Det lugnade sej ju betydligt när jag slutade röka.

Men jag vill ju att det ska försvinna helt ju!!

Funderar på om jag ska testa att skippa p-pillrena ett litet tag för att se om det blir bättre..
Jag måste ta tag i viktminskningen också..

76 jävla kilon!!
Hur går det ihop sej??

Känns som att jag svällt en hel del sista tiden..
Fast jag har inte gjort det..
Men jag känner mej plufsig...
Dallrig..

Men jag har dagar då jag känner mej tjockare...

Jag måste till att börja med lära mej att äta.
Jag äter ju, men antagligen inte som man ska..

Jag har lärt mej äta frukost, vilket jag ser som ett framsteg!
Ska ta tag i motionerandet också.

Just nu är det lite förrädiskt att promenera ute..Det är ju SNORHALT!!!

Nä, jag funderar vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0