Hur ska man tänka??

Funderar ganska mycket..
På allt möjligt..

Gärna ofta och mycket..
Helst när jag stryker...
Ställde mej och strök på jobbet i söndags... Folk tycker att  jag är konstig som tycker om att stryka...
Jag kanske är det!!?? *ler*

Är det meningen att man som kvinna SKA tycka om att laga mat??
Är det meningen att en kvinna i dagens samhälle SKA vara tunn som en sticka, knappt äta, konstant le, föda femtielva barn och behålla sin "flickfigur"?? Hrmpff!!

Jag hävdar, att jag är vacker som jag är!!
Jag är INTE trådsmal... Jag hatar att laga mat, och helst skulle jag slippa äta också just nu, för att spara in tid...
JAG SKOJAR!!! *gapskratt*
 Det är ju faktiskt så, att insidan gör människan vacker eller ful..

En människa som har en vacker insida, ett vänligt ord till en medmänniska, som är snäll..... Ödmjuk...Respektfull...
Empatisk.... Det är en vacker människa!!

Medans en människa utan empati, som sprider skitsnack, som inte bryr sej om sina medmänniskor.... Det är en riktigt ful människa...



Jag ser mej själv som en vacker person.
Jag har empati.
Jag visar respekt .
Framför allt är jag en snäll person.
Fast om man tänker efter...

Snäll...
VIlket jäkla ord egentligen!!!*gapskratt*

Det är ju ett ord som används i de mest konstiga sammanhagn egentligen...

"Jo men han är ju snäll""!

Ehhh....

Säger man om gamla grisar också...

Nä, jag är snäll.
Faktiskt!!

Lite för snäll ibland...

Jag har tänkt börja använda mej av ett nytt ord som jag läst om!!

Det ordet är......   NEJ!!!

Just det... Inte alltid lätt att använda sej av!!

Men jag jobbar hårt på det!!

Nä, nu ska jag återgå till mina funderingar..

Kommentarer
Postat av: Prosit

Nej? Vad är det för konstigt ord? *kliar mig i skallen* Aldrig hört talas om! När ska man använda det??

O du min vän, är inte bara snäll, du är gosgo!!!! *kram*

2007-11-13 @ 11:06:53
URL: http://prosit.bloggagratis.se
Postat av: Mie

Vad gullig du är!!Puss!!

2007-11-13 @ 12:55:50
Postat av: Jenny

Snäll...det ordet - det är Du. Underbar underbar Underbar!

Ordet nej...kan man äta det? *fnissar*
Usch nej, det ordet måste vi läsa oss innebörden av, både du och jag *s*

Krem på´re!

2007-11-19 @ 07:53:06
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0