Vända upp och ner??

Vänder upp och ner på dygnet gör man nör man jobbar natt..
Jag jobbar inte natt i vanliga fall.. Men just nu gör jag det..

Hur klarar folk att joba konstant natt??
Man måste ju vända på dygnet att antal ggr/vecka...

Hur mår kroppen??
Egentligen menar jag..
Vilka påfrestningar ger det kroppen?Fysiskt?

Ganska mycket ..
Jag sover illa som bara den på dagen..
Har idag sovit i alla fall nästan 7 timmar, så jag hoppas att min kropp anser att det är ok...

Äta frukost mitt på dan...
Käka middag mitt i natten...

Bak och fram fullkomligt..

Man ska ju inte äta efter klockan 19 enligt diverse experter..
Jag hörde detta på Karlavagnen en kväll..
En man som ringde in ifrågasatte då hur han skulle göra som jobbade natt..

Ja vad säger man??
Då var det inte så farligt längre...

Jaha... Experterna uttalar sej .....

Nä, dags för morronkaffet.. Klockan 1750......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0