Hatar mina fläckar!!

Min psoriasis är verkligen illa nu..
Knäna ser för jäkliga ut, armbågarna ser ut som kriget, händerna ska vi inte tala om...
Hörselgångarna är illa dom med...

Jag smörjer och smörjer....
Gråter..

Mår riktigt as av detta...
Behöver sol, salta bad och lugn och ro..

Jag måste sluta röka....Men hur lätt är det?
Känner ångesten komma krypande bara jag tänker på det...

Kom nu inte och säg nåt om att det inte är svårt att sluta, för då blir jag tokig!!
Ska lägga upp en plan...

Ska nog försöka få en tid till Hudkliniken åxå..
Men dom lär väl bara skriva ut cortison, och det vill jag inte ha.....

Jag behöver höra tröstande ord..
Behöver känna mej vacker för den jag är!

Vill inte vara så här ful...
Mår illa av att se min egen spegelbild...

Hudflagor överallt...
Sängen full av dom....   ÄCKLIGT!!

VArför kan inte jag slippa den här skiten??




Kommentarer
Postat av: Prosit

Får jag hoppa på klagotemat här???
Vet hur du känner dig, för jag ser lika jävlig ut i min psoriasis nu. Armbågarna ser ut som köttfärs, ett stooort jävla hårlöst blödande sår i hårbotten, fläckar tamigfan överallt, och till råga på allt ska jag ha mens, och då får jag två lysande röda fläckar i ögonbrynen. Kräkvarning liksom. Snacka om att skylta med mensen.... suck.

I stället för att fråga sambon om man ska hångla, så blir det " vill du ha lite flagor av mig? Annars bör du inte röra mig".

skickar en stor kram i alla fall...

2007-10-09 @ 18:09:25
URL: http://prosit.bloggagratis.se
Postat av: Mie

Kramen emottages med tacksamhet!!!
Och en stor bamsekram tillbaka!!

SKa vi lägga oss och tjura ihop??

2007-10-09 @ 21:32:33
Postat av: Prosit

Japp, kryp ner i soffan här hos mig, har ett extra täcke o en jäkla massa kuddar....

kram!

2007-10-10 @ 13:31:09
URL: http://prosit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0