Tvprogram...

Det finns intressanta tvprogram...

Och så finns det fruktansvärt trista program...
JAg satt och kollade lite på treans singelmorsasökerprogram...
Men HALLÅ???
Vad är meningen?

Synas i tv??
Förmodligen..

Läste nånstans om detta med Bonde söker fru...
Förra säsongens deltagare uttalar sej och fäller följande kommentar;

"Dom vill bara synas i tv"...
Ehhhh.... ?????
Och ni var med därför att??

Inte för att synas i tv eller??

Usch..
Varför ser man på dessa program?

Jag menar egentligen??
Är vi ute efter romantik?
Undrar det...
Eller är vi bara ute efter att må bättre av andra människors misär?


Vad ser jag helst på tv??
Vi hade tv4fakta förut.
Himla spännande kanal!!
Mycket dokumentärer!

Jag gillar dokumentärer..
(Vuxenpoäng tror jag!!)*gapskrattar*

Få serier på tv fångar mej...
En del gillar jag, andra hajar jag inte varför de sänds över huvud taget!!

Undrar vad det kommer att sändas för program nu under hösten?

Ser fram emot filmatiseringen av Camilla Läckbergs böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0