Länge leve ...Vaddå???

Var ju på vårdcentralen igår...
Inte fått några besked alls.
Kompressionsstrumpor skulle jag ha sa dom.. Dvs stödstrumpor.

Jaha??
Men det säger ju inte VARFÖR mina vader svullnat så!!
Vad beror det på??

De har tagit 4 rör blod på mig.
Ännu fler prover på ämnesomsättningen.
Träffade ju en ny läkare.
En tyska vid namn Claudia. HOn tog mig på allvar, och jag förklarade mina symptom för henne, att förra läkaren sagt att jag skulle ta nikotintuggummi osv..

Så nu väntar den här tanten på provsvaren.
Jag har inte haft fullt så ont idag.
Och jag vet inte riktigt hur svullen jag är i benen....


Men jag ska försöka få tag i läkaren inom kort igen för att få reductil utskrivet.



Ehhhh.......

Den här tanten kan ju inte vänta, så hon ringde VC idag för att fråga om provsvaren...

Som jag misstänkte...


DEN HÄR TANTEN ÄR FULLT FRISK!!!


Med andra ord, så är det INGET fel på mej.
Frisk som en nötkärna!!...

Så det är fullt normalt att ha så svullna ben så att man knappt kan gå, kraftig viktökning, sömnproblem, lättirriterad, allmän svullnadskänsla, kramp runt struphuvudet nattetid (inte varje natt, men tillräckligt för att det ska vara obehagligt!!)......
Listan är ju fortfarande lång liksom...




Men det är inget fel på mej...


Nä, ovan nämnda bekymmer är ett resultat av mitt rökstopp.
Så jag börjar nog röka igen.

Då kommer jag säkert att gå ner i vikt, kunna sova på natten, ingen mera kramp runt struphuvudet, glad och pigg, och inte svullen och INGA svullna ben..

LÄNGE LEVE NIKOTINET!!


Eller hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0