Blött..

.....är det ute...
Och det kommer uppifrån....

Förbaskade regn!!!
Gick till Maxi idag på jobbet.
Vi såg nog inte fagra ut när vi kom fram!!

Genomblöta....

Dessutom har dragkedjan på jackan pajat idag...
IRRITERANDE på hög nivå...

Funderade på att byta dragkedjan..
Men alltså..

HUR stor är sannolikheten att JAG ska byta den??

Nä, nu ska vi vara ärliga här...
Jag kommer inte att laga den..
Jag kommer med största sannolikhet att lägga den i "lagnings-lådan" och glömma bort att den existerar!!!
*asgarv*

Det sägs att när det regnar så kissar gud..
Men då hävdar jag att han har fanimej problem med prostatan!!
Hoppas på en onsdag med mindre regn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0