Dagens tanke.

Idag går en extra tanke till vänner.
De vänner man har.

De vänner man haft.

De vänner man önskar.


Jag försöker så gott jag kan, att vara en vän.
En vän som ställer upp.
En vän som finns där även när det stormar.
Jag har en axel som jag lånar ut till vänner om de behöver gråta ut.
Jag lånar ut mina öron om mina vänner behöver prata.

Jag hjälper till med allt jag kan!!
Jag försöker verkligen så gott jag kan.

Men när det inte räcker, då ger jag upp.
Jag kan inte hjälpa alla.
Jag kan inte rädda hela världen.

Face the facts...

Jag har "råkat ut för" många olika människor...
Har träffat en massa människor.

Har blivit blåst å det grövsta ett antal gånger.

Men jag fortsätter att tro alla om gott.
En naiv barnslig förhoppning om att alla har nåt gott i sej.

Många nitar.
Men många lyckträffar också.

Jag anser mig vara lyckligt lottad som har de vänner jag har.

Och de vänner som står mig närmst, de vet hur jag fungerar.

Jag skriver detta inlägg med ett tidigare inlägg i bakhuvudet.


Nej, jag KAN faktiskt inte göra mer för mina vänner än det jag redan gör.

Det finns olika tillfällen i livet då man avslutar en vänskap.
Det finns olika anledningar till att man slutar umgås.

Men uppstår det konstigheter vänner emellan, då kan man oftast prata om det.


Jag vill fortsätta göra allt jag kan för mina vänner.

Och det tänker jag göra.

Jag träffar gärna nya människor.
Tycker det är skitkul att träffa nya människor och göra nya bekantskaper.

Nu ska jag dock göra lite nytta.
Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Natali

Vill du diskutera någonting med mig är du välkommen att höra av dig till mig. Via mail/telefon/sms/msn...Eller träffas över en fika eller så..

Jag drar mig inte för en diskussion, jag är inte på något sätt arg på dig. Mest förvirrad över allting i mitt lilla liv just nu.

2008-12-19 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0