Duktig Elin!!!

Sitter i soffan och försöker tina upp min stackars kropp som är frusen in i märgen.....*huttrar*

Vid 8:10 ca blev jag upphämtad av fnitterElin.
For till stallet och mockade och klurade lite.
Meritza skulle göras fin, och Herr Pino stod i stalldörrn och blängde...*garvar*

Lastningen gick ganska bra, men visst skulle hon krångla den jäkla kärringen!!
Hon har väl helt enkelt bestämt sig för att inte gå på direkt utan att jäklas en stund innan...

Avlastning gick kanoners!
Det mesta gick bra.
Ända tills Elin skulle ta på sig sin pepparkakshatt!!*garvar*
Då höll Meritza på att svimma!!!!

För den hatten var bland det farligaste hon sett på läääääänge!!!

Jag trodde allvarligt talat att Meritza skulle vägra på en del av hindrena eftersom de var utsmyckade med julgranskulor och glitter...
Men hon var ju jätteduktig!!!

Kallt som fan var det, och mina stackars tår har ganska nyligen tinat upp...
Jag börjar så sakteliga återfå känseln i låren, och har slutat huttra...

Varför lägga sånt här när det är kallt ute???

Men trevligt var det!

När vi kom hem igen så  höll C med hjälpredor på att flisa på ridbanan!!
Så jag och Elin började kratta flis!
Jäklars vilken fin ridbana vi har att rida på!!!

Nu ska jag vara ltie duktig...
Ska brottas med tvätthögen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0