Hrmmm...

Seriöst..
Hur ska jag lägga upp morgondagen??
Jaja, börjar med att rida med Elin vid 9.
Hoppas att hingsten sköter sig!!

Han var ju muppen from hell idag!!!*skratta*

Men han ska nog sköta sig.
Han fick busa av sig idag.
Ska köpa annat foder till honom i morron.
Blir Coolmixen igen tror jag.
Han funkade bra på det.

Ska köpa en säck till Märren med.
 Hur som helst...

Måste handla mat.
*sucka*
Sen ska vi klippa oss vid 14...
Sen ska jag och maken och raraste C med make gå på hockey i morrn kväll.
Och gå ut och käka.
Fantastiskt egentligen hur lycklig man kan bli av att få äta varm pizza!!!*gapskratt*

Vi pratade om det för ett tag sedan, hur gott det är ibland med varm pizza!!
Oftast när man hämtar hem pizza så är den ju inte varm längre.....

Men jag avlägger rapport om vad det blev!!

Och om morgondagens ridtur!!
Nu ska jag ta och pallra mej upp till sängen...*gäspa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0