Idag....

..... tänder vi det tredje ljuset i adventsljusstaken.
Jag tror att vi egentligen skiter i ursprunget.
Vi gör det för att man gör så!

Jag gör det i alla fall...
Jag bryr mej inte så mycket om det egentliga religiösa ursprunget...

Det är mysfaktor att tända ljus!
Absolut!!

När jag var liten hade vi såna där ljus med datummarkeringar..
Där satt vi och kollade så att det inte brann ner till nästa dags datum!!


Idag har jag planerat att baka pepparkakshus med barnen.

Kruxet är att hitta ett riktigt bra recept på kristyr......

TUr man har google till hjälp!!


Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt det låter, önskar orken fanns att fixa med peppparkakshus och småpynt. Här finns en stake i varje fönster (Och en i sängen, haha!) and thats it. Får se om jag orkar klämma in en gran i år.

2008-12-14 @ 16:35:07
URL: http://sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0