Jordbävning??

Det var det visst i SKåne igår.
Jag märkte inget.
Nu bir jag ju inte i Skåne, men så många häromkring som säger sig ha märkt av den...
Men inte familjen här inte...
Vi sov så gott som de tryngrisar vi är.....

Så hur kommer det sig då att folk 3 mil bort märker såååååååååååå väl, sängar skakade och knakar i golven, men vi märker inget...
Det lär vara en särdeles upplevelse, inte för att jag skulle vilja uppleva det, men visst är jag nyfiken!


Vidare funderar jag på detta med hungerstrejkande irakier i Jönköping..
Hur mycket hungerstrejkar man om man äter kyckling från Mc Donalds??*asgarvar*
Jaja...

Tror de att de ska få stanna i Sverige bara för att de hungerstrejkar??
Verkar ju fullkomligt sanslöst!!
Jaja, hungra på ni...



Nu ska jag fundera på vad tomten ska leverera till barn och äkta man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0