Nu är jag klar för julen!!

Nu kan julen komma, för jag är klar!!
Huset blir inte mer städat nu.
Julklapparna blir inte mer julklappiga.

Granen blir inte mer granig.

Ungarna blir inte mer tjatiga om julklappar, tomtar och paket...

Hundarna är billiga....
Ett jäkla tjat och tiggande och dreglande jämte bordet..

Sitter i soffan och funderar på hur jag ska dämpa matångesten.
Vet ju att jag inte äter så jäkla illa just nu eftersom jag fokuserar på att jag ska äta korrekt och jag är faktiskt ganska duktig (Om man får säga det själv).

Men hur dämpar man en ångest?
Får ångest när jag ätit.
Det är inte bra.
Får fundera ut en lösning....

Men nu skiter jag i herr Ångest.
Nu är det jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0