MelodiPESTivalen??

Men jösses...
Kan ingen ta och sudda bort Alexander Bard??
Han kan väl inte vara på riktigt??

Jag blir så full i skratt varenda gång jag ser honom!!!

Men å andra sidan....
Det var ju inte mycket att hänga i granen vad gäller något av bidragen i gårdagens deltävling....

Vart tog det vägen när de svenska bidragen framfördes på svenska??
Visst, att det till den stora schlagerfestivalen blev en engelsk version....

Men som förra året, ett bidrag på italienska??
Och i år på (tror jag) bosniska??

Ehhhh... Jag är nog gammalmodig kanske??
Men eftersom jag inte har en aning om vad mänskorna då sjunger om...
Vad handlade låten om??
En översättning av låttexten kanske??


Trevlig söndag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0