Böcker...

Ett mycket intressant ämne.

Jag läser ofta gärna och mycket..
Min man tycker stundtals att hans fru är mer än lovligt pucko som sitter med näsan i böcker.

Camilla Läckbergs böcker lästa, och dem gillade jag!!
Jag gillar hennes stil på skrivande!

Liza Marklunds böcker likaså.
Blev otroligt berörd av den senaste jag läste, "Mias systrar".
Men Livstid däremot, den var jag inte alldeles förtjust i.. Tog lite för lång tid innan det liksom hände något..

Karin Alvtegen, JÄKLARS i min lilla låda!! Gillade verkligen hennes böcker!

Anna Janssons böcker , MYCKET bra... Främmande fågel var otroligt läskig....

Marie Ljungstedts böcker lyckas jag inte fastna i till min stora besvikelse..
Vet inte varför..Det var nog det med hästhuvudet som gjorde att jag segade..

Johnny Cash´s självbiografi.. Inte så bra som jag förväntade mej...








Nä, jag hoppas på böckerna jag beställt från Adlibris.
Av Denise Rudberg.
Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0