Jag kunde!!

Jag kunde säga nej!!

Chefen ringde. Panik på jobbet..
Inga vikarier.

Vad gör man då??
Jo, då ringer man till Mie, det är ett ganska säkert kort!!
Men inte idag...

Jag har jobbat inatt. Slutade 07:45. Åkte till Maxi och handlade.

Kom hem.
Tänkte att:

Nu ska Mie sova lite.
Ehhh...........








Det blev inte riktigt så...




Var inte trött..
Så jag for ut till huset istället och började måla.
Och snickrade golvlister..

Åkte till stallet.
Hade med ungarna så de fick rasa av sej med stallägarens ungar..

Tillbaka till huset och snickra lite till..

Nu är vi hemma , ungarna städar sina rum FRIVILLIGT!!!!*ramlar ihop av chocken*......

Jösses liksom....

Ja, ja, det ska bli förbaskat skönt att gå och lägga sej sen!!


Men nu ska jag ta och städa lite...


Eller städa förrexten..
Flytta på lite flyttkartonger och dammsuga en smula....

Hej.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hallå, snygg design på bloggen du har :D

2008-01-04 @ 20:49:14
URL: http://lillemorpedro.blogg.se
Postat av: Lina

Låter som en ganska bra dag det där!

och vist fan är det skönt att kunna säga nej"

Kram på dig

2008-01-04 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0