Stoppmätt...

Lagade mat idag... Det tillhör ju inte mina favoritsysselsättningar direkt...

Men C&D med barn var hitbjudna på middag, och jag serverade Thailändsk Fläskfilégryta med ris..
Det är ruggigt gott!!!!
Lätt att äta alldeles för mycket...

Barnen käkade pannkakor.
Mina barn är ju petiga som fan med maten..

Jag tror att dom äter typ var fjortonde dag eller nåt..... *ler*

Idag har jag spacklat och målat i huset..
Tony och kompis bar badkar.. Det kom ju igår och skulle bäras in i huset och upp på övervåningen..
Det var jättetungt..

Jag är jätteklen... Ibland är jag jääääääääääätteklen...*gapskratt*
Men badkaret kom upp i alla fall!!

Nästan alla golvlister är klara på övervåningen!!
Det är kul!!

Morgondagen för med sej en hel del arbete i huset, så man får väl ta och knata upp och placera sej i horisontalläge.....
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0