Sorgsen dag...

Igår eftermiddag dog min brukare som jag arbetat hos sedan i november.
Tragiskt, men skönt för honom då han inte behöver ha ont mer.


Det är ju inte bara det faktum att han har dött som gör det sorgset..
Utan det är även det faktum att vårt arbetslag nu splittras...
Vi som jobbat ihop oss, funkar som team..Nu skiljs våra vägar??

Jag hoppas och håller tummarna att vi kan få fortsätta att arbeta tillsammans hos någon annan brukare..

Så nu har jag ledigt en vecka..
Känns onekligen konstigt..

Jag har funderat mycket..
På hur snabbt livet förändras.
Reflektion..

Men samtidigt....
Detta är en del av mitt jobb....
Döden menar jag..

Nu blir det en liten oro känner jag...

Vad händer nu?
Egoism kan tyckas..
Det tycker inte jag...

Jag visste vart jag jobbade.
Visste hur jag skulle göra..
När...
På vilket sätt...

Nu vet jag intet...
OM ett par veckor, då vet jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0