Grill utan marinad...

Solen skiner och jag är ledig!
Ut i solen och grilla kroppen....

Nu jäklar ska dessa psoriasisfläckar bort!!

De krymper i samma takt som resten av kroppen blir brunbränd....

Jag ser förundrat ner på mina händer...
Har i minnet hur mina händer kändes och såg ut för ett tag sedan...

Smärta....

Torrt...


Sprickor....

Blödande sprickor på händerna....



Men nu, visst är de torra, visst kliar de, men inte på långa vägar som de gjorde förut!!

Mina knän ser bättre ut.
Känns bättre..
Armbågarna HOPPAS jag att de blir bättre snart!

Skulle ju ha införskaffat "marinad" i form av sololja el dyl....

Ja, ja...  Jag nöjer mej med sjövatten från Bunnsjön!!

Den är inte dum den!!
Runt 23 grader varmt i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0