Varmt

Värme utomhus så man nästan baxnar!!
ALltså, jag klagar inte, jag uppskattar värmen som fasen!!

Men, med värmen kommer insekterna...

FÖRBASKADE FLUGOR!!
De är så oerhört irriterande!!

För att inte tala om dessa små gröns jävlar som flyger omkring!!
Ser ut som bladlöss!!

I morron ska jag ta det lúgnt på fm.
Ska iväg och handla lite med Camilla.
Sen ska jag parkera arslet i solen ett par timmar innan det är dags att fara till jobbet.


Nä, nu ska jag förpassa det  ovan nämnda arslet till sängen..
Trött så tankarna hänger inte riktigt ihop..


Lägg därtill en oro för min vän J som inte blir alldeles väl behandlad av sjukvården...
Och en oro för min vän C som finns för långt bort för mina omsorger..

Önskar att J och C bodde närmre så jag kunde hjälpa till mer ...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0