Ny dag

Snorig än..
Hostar..
Huvudvärken från hell...

Men jag har hopp om att snart bli bättre!!

Har abstinens för att jag inte kunnat/orkat ge mig ut på mina dagliga promenader...
Tränade lite på min balansboll  i förrgåe, vilket resulterade i en grym träningsvärk..

Men då tränade jag ändå bara ungefär 5 minuter!!
Detta för att jag inte ska anstränga mej pga förkylningen..

Funderar mycket på det här med mat och förhållningssätt gentemot mat.

Detta då jag tycker att Du Är Vad Du Äter är ett ganska intressant program.

Jag menar, Anna Skipper borde enligt min mening ha ett fräschare utseende om hon lever som hon lär.
Men det kanske hon inte gör??

Men, men.
Vad är ´syftet med detta program?
Är det verkligen klassat som underhållning??

Varför ser jag själv på programmet??
Jag har en förhoppning att få lite inspiration faktiskt.
Jag håller själv på att försöka gå ner i vikt, och ibland kan man ju finna lite inspiration i detta program.

Kan de kan jag !!

Nej, jag kämpar på i min lilla värld.
Nu ska jag ut på en promenad.

Tjopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0