Som jag sagt...

.....  femtioelva gånger snart..


MOTION ÄR SKADLIGT!!!
Nyss hemkommen från en promenadrunda med maken och hunden.
"Här går vi T!! Det är bara en runda runt här, så kommer vi ner på andra sidan där!!"


Säger Mie och knatar på med stavarna och försöker se annat än fånig ut..
För det ser jäkligt fånigt ut när man går med stavar...
Men på nåt sätt ser det ändå väldigt sportigt och seriöst ut än om man "bara" går..

Vad jag inte hade tänkt på var för det första det faktum att jag hade glömt vilka backar det var där...

Jag har ju alltså flyttat tillbaka till min barndoms gård. Med välbekanta skogar, stigar och vägar..

Trodde jag i min enfald i alla fall..
 

Först kom  Gudrun.

Då såg världen annorlunda ut!!


Sen kom Per!!


Men för sjutton gubbar, hur ska detta gå??
GE MEJ EN AKTUELL KARTA!!!!



Stigar växer igen, träd välter omkull....


Men det är ju inte bara negativt!!
När detta sker blir det ju som en omstart också!!


För man måste ju försöka se  positivt på saker och ting...


Men, men...
Åter till dagens bravader...

Uppförsbacken från hell dök upp...
Den växte...















Och växte........





Men gud!! Var verkligen backen så här lång sist??

Nu ska vi komma ihpg att "sist" var runt  1994-1995....

Då red jag i dessa skogar, på vägar och kände de flesta småvägar och stigar!!



Ehhhhh...

Lite tokigt blev det, men vi kom hem, och jag har skavsår på hälen!!

OOOOooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnt!!!

Så nu ska jag gå och plåstra om min arma häl!!

God söndag på eder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0