Drömmar..

Jag drömmer mycket och ofta.
Varenda natt är det nåt nytt som liksom bearbetas i min skalle..

Ofta drömmer jag att jag rider... Inte helt oväntat kanske eftersom jag är en hästfåne!!)

Jag rider alltid (I drömmarna) barbacka.
Travar ofta, men det är ingen skumpig trav där inte!!
Nä för fan, mjukt och  trevligt!!

Kan rida lååååånga dressyrpass, hästen gör ALLTID det jag ber den om , och dessutom kommunicerar vi hela tiden och hästen talar alltid om för mig vad jag ska göra!!

Det där ska jag ta med Jenny nu i helgen..
Hon vet allt. Hon är min guru och externa hjärna.

Nä, nu ska jag flumma vidare här på tåget där jag för övrigt sitter och gäspar mest hela tiden eftersom det slår lock för öronen.... *gapskratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0