Hrmmm....

Idag är en konstig dag..
Känner mig trött ...



Så oändligt trött....
Trodde jag skulle somna på jobbet i morse...

Jag brukar inte vara så trött...
Men å andra sidan har jag inte kunnat sova så bra den sista tiden...

Vet inte varför, men jag sover konstigt...
Som om det är något som bestämt att den här tanten inte ska få sin skönhetssömn...
Så nu vet ni varför jag ser ut som jag gör just nu!!
*gapskratt*



Något på gång i kroppen kanske...
Kanske på G att jag ska bli HELT frisk för en gångs skull kanske??*ler*


Jag hoppas ju på det....
Éfter att ha varit mer eller mindre förkyld ända sedan jag slutade röka, så är jag fan trött på det.....


JÄTTETRÖTT!!!


Nä, ska ta tag i matlagningen .....


*flummar runt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0