Skåne i mitt hjärta!!

Precis hemkommen från min senaste Skånevistelse.

Ett gäng dagar tillbringade med Jenny. En ständig källa till inspiration!!

Vi har gjort en upptäckt......
Man ska INTE stå i linne/t-shirt i 6 timmar i en hästhage och borsta bort vinterpäls!!!
Då ser man ut som en nykokt kräfta...



Ehhhh...



Aj....

Sanden i Falsterbo är konstig!!
Den låter när man går på den!!


Annars har jag umgåtts med hästar, mockat, borstat päls, och framför allt har jag garvat, garvat och garvat ännu mera!!!

Nä, dags att krypa ner i sängen och sträcka ut ryggen...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig redan... :'(



TACK för dessa Underbara dagar!!

2008-05-12 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0