Träningsvärk....

Det är ganska trevligt!!
I måttliga mängder vill säga!!

Igår gav jag mig ut på en ridtur..
Inget konstigt med det...
Men jag gav mej ut på en sån där alldeles underbar ridtur!!
Massa galopp!!


Det var så underbart!!! Lagom galopp..
Massa natur!!
Massa skratt!!

En st fånig arab som gör allt för att få mig att skratta!!!
Och det gör jag!!


Det är så skönt att rida ut i skogen ensam på honom..

Bara han och jag...

Inget tjafs....
Visst, han blir lite skrajsen för lite allt möjligt, men det är hanterbart!!


Var lite öm i arslet idag... *gapskratt*
Det blev en liten ridtur idag...
Tur för Pino!!



Och för mitt stackars arsle.....*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0