En till premiär!

Igår drack jag årets första julmust!!!
Goooooooooooooooooooooooooooott!!

Dagen idag är lite seg...
Ska se om kroppen kan vakna till liv idag..
Den är nämligen ganska seg idag.

Maken är ute på rådjursjakt..
Jag ska snart skjutsa sonen till en kompis.
Så ska jag till stallet.

Ska rida Pino på banan.
En genomkörare.
Igen.
Han gillar det verkligen inte, men det är nyttigt eftersom jag tvingar honom att gå saaaaaaaaaaaaaaaaakta...

Det är synnerligen jobbigt för Herr Arab!!*ler*


Han blir trött i hjärnan, vilket är bra eftersom han inte tycks kunna bli uttröttad fysiskt...*skratta*

Alexander kommer hem idag från faderskapet.
Och så ska Diesel tränas.

Huset ska bli  städat också..

Så jag hinner nog inte sitta här nu...

Ha en angenäm söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0