Morrn!!

Idag är det tisdag...
Igen!!

Jisses, om tiden ska fortsätta gå så här fort så är det ju midsommar nästa vecka!!

SKämt åsido...
Jag var med om något ytterst märkligt i fredags.

VÄLDIGT konstigt var det..

Stod vid diskbänken och grejade med något..
Då hände det...



















JAG FICK JULKÄNSLA!!!




Och ungefär där dog jag!!
Alltså, seriöst!!

Hur kan man få julkänsla redan nu??

Den brukar med nöd och näppe infinna sig lagom till Kalle ANka på julafton annars!!

Nu ser jag riktigt fram emot att få sätta fram adventsstakarna och hänga upp julgardiner!!!

Och så är det ju första julen i egna huset.
Inte första julen i DETTA huset eftersom jag tillbringat måååååååååååååååånga julaftnar här.
Ungefär på exakt samma ställe som jag sitter idag!
Eftersom huset tillhörde min farfar och farmor.

Det blir en speciell jul!!

Om vi nu ens ska vara hemma i jul vill säga...
Vi ska eventuellt fara till svärföräldrarna i jul.
Men jag vet ju inte hur jag jobbar i juol än..
Får förhoppningsvis reda på det nu i veckan..
Ha en trevlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0