Tacksamhet

Hänger lite ihop med förra blogginlägget om positivitet..

Att visa tacksamhet är viktigt.
Jag försöker att visa tacksamhet mot mina nära och kära.

Försöker att visa tacksamhet mot mina vänner..

Jag hoppas ju att det går fram!!
Var en vän och du får en vän..
Japp.
Enkelt.

Jag är tacksam att jag har det liv jag har!
Jag är tacksam mot mina vänner.
De där underbara människorna som finns där för mig hela tiden!!

Jag är tacksam för mina barn. Mina änglar, mina terrorister!!
Jag är tacksam för min man som står ut med mig och jag står ut med honom!!*skratta*

Jag är tacksam att jag har så att jag kan sätta fram mat på bordet varje dag.
Att jag har rent vatten i kranen.

Värme i mitt hus.
Kärlek.
Jag är tacksam för all kärlek som finns i mitt liv!!


Vad är DU tacksam för??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0