Hejsan hoppsan studsan!

Summering av dagen.

Jag kan härmed meddela att någon har varit och bytt ut min knasiga vän Pino mot en studsande känguru.
19 19 19 19 19

Vi skrittade ut idag , jag och Natta.
Jag lånade hennes bomlösa till Pino, och jag är fullkomligt kär!!! hjärta

Pino var ganska lugn till en början i alla fall..
ATENA däremot..... 19 19

VEM FAN HAR BYTT UT NATTAS HÄST MOT DETTA VILDDJUR??? 12

Atena bestämde farten, Natta hade inte en suck!!! 12
Natta hade min barbackapad ( 12 et är mer eller mindre omöjligt att rida den hästen barbacka 14 Om man inte tycker att det är bekvämt att parkera en rövhalva på var sida av ryggraden... 10 )

Den gled lite hit och dit med en asgarvande Natta på !!

Pino studsade fram som en känguru!!


19
Han galopperar numera på stället, vilket inte är så där hejdundrande bekvämt när han dessutom slänger upp huvudet...
Så lägger han ibland till jämfotahopp på stället....VÄLDIGT oskönt....


Jag är ingen kängururyttare ..
Enkelt att konstatera..

Hoppas han bestämmer sig för att bli vanlig häst igen...

Har träningsvärken from HELL idag efter gårdagens ridning...
Men det gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0