Ångest

Ångesten kommer ibland och hälsar på.
Nehej du Herr Ångest, du är INTE välkommen här!!

Ångest över vad??

Bra fråga.

En ångest och en rädsla att inte räcka till..
Det är nog det största..
Vilken mamma har inte ångest över att inte räcka till för sina barn?

Att inte räcka till på jobbet.

Man vill ge och bli tagen på allvar.
Man vill vara omtyckt och göra bra saker.

Ibland faller man platt.

Jävligt platt...

När man försöker skrika ut.
Men ingen lyssnar...

Det finns små elaka själar som sprider ut sin dynga ..
Sprider ut små saker som är fullkomligt absurda..

Varför bryr man sig?
Varför ta åt sig?

Det är ju inte till mig det är riktat..
Men indirekt tar jag ju åt mig då jag mår dåligt när vänner mår dåligt...


Jag önskar att alla fick leva i lugn och harmoni..

Hitta sig själva utan att kliva på andra på vägen....

Tankarna far genom huvudet...
Vad kan jag göra??

Förmodligen ingenting.

Jag önskar att jag ska ses som den jag är.

Jag är jag.
Med alla mina fel och brister.

Inget mer.
Inte mindre.

Jag är jag.

Helt och fullt...

En vän.

Japp

Det är jag





Helt enkelt..



En fundersam människa.


Idag är jag det.


Bara jag.

Naken i min själ.



Bara jag.



Ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Carola

Men Mie då..vad du kan göra?



DU kan ju göra ALLT!





Kram :-)



2008-10-01 @ 11:01:42
URL: http://carolalind.blogg.se/
Postat av: Lina

En vän ja, en sån man håller i när stormarna blåser.



2008-10-01 @ 11:49:41
URL: http://sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0