Hej hopp i galopp!!

Vilken ridtur det var idag!!

Pino var ytterst hingstig idag kan jag meddela!!
Jisses som han tramsade...

Men i galoppen fick jag honom att lyssna i alla fall stundtals!!
Det är ju trevligt.

Långa galoppsträckor som han klippte i ett väldigt bra tempo!!
Tyckte dock ganska synd om kompis lillasyster M som fick sig en flygtur av Brynja som snubblade ner på knä!

Idag jobbades Pino riktigt kan jag meddela....
Han hade riktigt svårt att komma ner i skritten, vilket gjorde att han taktade fram...
Småtravandes, joggandes....

Det resulterade i både Piaff och Passage!!! *skrattar*
Nu är det ju som så , att han är inte skolad i det, det liksom bara händer!!

Han har antagligen träningsvärk i morron..


Men å andra sidan har säkert jag också det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0