Hrmmm..

Funderar lite över en artikel i aftonbladet igår.
Det var en mångmiljonär som flydde från sitt hus med sin familj då det visade sig att huset var hemsökt.
Idag kan man läsa kommentarer till artikeln..

"Jörgen Gustafsson försörjer sig genom att påstå sig ha övernaturliga förmågor. Det är extremt osannolikt att har skulle ha sådana förmågor och det är därför extremt sannolikt att han är en bedragare. Jörgen påstår sig till exempel kunna hitta försvunna personer. Så varför hittar han inte Nathalie? Och var är Carolin? Vet du det Jörgen? Nähä, inte det. Så du är mer intresserad av att lära ut hur man hittar försvunna personer? För några tusenlappar per skalle? Trodde väl det."


ok...
Varför är det så osannolikt??


"Varannan läsare tror på spöken" Visst, man kan ocksá säga att varannan läsare är dummare än rikssnittet. Statistiskt oemotsägbart;)"


*garvar så jag ramlar ur soffan*

Kul att läsa ett så intelligent inlägg!!!

Då skulle jag och väldigt många av mina vänner vara dummare än riksgenomsnittet??


Ja, vad säger man om en sån "intelligent" kommentar??
Ingenting.. Varför ska man försöka "övertyga" en människa som inte vet vad den talar om???
VArför stånga sig blodig??



Jag accepterar att inte alla är som jag.
Vi har rätt till egna åsikter.

Enligt grundlagen råder det åsiktsfrihet.
Det råder tryckfrihet.en varför ska det hela tiden gnabbas och tjatas??


Jösses....

Även om nu Jörgen Gustafsson eller någon av hans kollegor skulle hitta någon av de personer som är försvunna i Sverige, hur stor är sannolikheten att svenska polisen skulle ta till sig av den informationen??

Det skulle med största sannolikhet avfärdas som "pucko-tips"..
Och i bästa fall hamna i nån pärm nånstans, märkt med Dår-tips eller annat namn...



Nä, nu ska det här puckot dammsuga..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0