Fascinerande iakttagelser på gymmet!

Det kan man verkligen göra!!

Dessa stora biffar som står och beundrar sin egen spegelbild från olika vinklar.
Och de lite mindre biffarna.
Och de som liksom mera är bara biff-wannabe... *skratta*

De värsta är ju biff-wannabeearna.
De står och beundrar sina muskler, vrider och vänder sig framför spegeln och tittar runt för att se hur många som tittar på dom!!!*ler*

På det förra gymmet jag tränade på var jag alldeles fascinerad av de där bruttorna som stod och sminkade sig före träning...
Vad är vitsen med det?

Jag är alldeles för nördig för att begripa mig på det förmodligen.
Men vad det kändes bra att träna idag!!
Det är ju en positiv bieffekt att man kan sitta och småle åt sina iakttagelser!!

Men nu ska jag strax iaktta kudden.
Kolla riktigt nära..

Typ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0