Idag är en ny dag!!

En ny dag med allt vad det innebär.
Idag ska jag:
Hämta paket på Kalles Tobak i Gränna.
Gå till tandläkaren.
Rasta ungarna på Monekytown.

Det jag ser allra minsta fram emot är Tandläkaren..
Han är ohyggligt snäll, men jag gillar verkligen inte att gå till tandläkaren.
Sen att han är supertrevlig och det går bra, så gillar jag det inte i alla fall!!

Har aldrig gillat det...


Paketet jag ska hämta är ett par benskydd till Herr P.
Inhandlade på Tradera .

Där har jag gjort synnerligen många fynd!!
Kläder till barnen är suveränt!
Billigt och man hittar ofta riktiga fynd!!


Men nu ska jag ta och intaga frukost för att sedan bege mig till Gränna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0