So far so good!

Flera träd nedfällda och det går hittintills kanonbra!
Nu står grönsakssoppan på spisen och jag hoppas att det blir lika gott som jag föreställer mig!

Potatis, palsternacka, morötter, rotselleri, blomkål....
Sedan blir det i med Philadelphia-ost!
Det brukar bli kanongott!!
Lite varma mackor till det...

Hrmmm...
Saknar bilder, men va fasen, det får bli en annan dag!!
Ska bli bättre på detta med att ta kort, men jag MÅSTE hitta min instruktionsbok!!!

Jag har blivit lite besatt av att jag måste hitta den....

Kommentarer
Postat av: ia torarp

kolla bakom frysen!!!

klassiskt gömställe för diverse saker!!!

eller faktiskt där den ska vara!!!

2009-04-05 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0