Ibland funkar det inte riktigt...

Ibland hamnar man i dilemman då man inte vill annat än att kunna hjälpa andra människor till att må bra.
Men det funkar inte riktigt så i världen har jag märkt.
Hrmmm....

Besvikelsen växer.
Den blir stor och som en klump.

Vill ha bort den.
Hur ska jag ta itu med detta?
Det faktum att jag faktiskt bara är en människa som inte kan utföra mirakel..
Jag börjar om från början .
Sträcker ut min hand.
Visar att jag finns här.

Även om jag inte kan göra så mycket för att hjälpa.

Jag fortsätter att göra det som jag är bra på.
Att vara just jag!

Jag tror att jag är ganska bra på det.

Sen ska jag fortsätta fundera lite.
Ikväll ska jag ta en meditation tror jag.
Ska ladda in den på min telefon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0